nynkeblue.reismee.nl

Accepted!

Yes, daar is hij dan, mijn allereerste blog!
Vanmorgen heb ik te horen gekregen dat ik toegelaten ben tot het Zomer Au Pair programma en dat vond ik een mooie aanleiding om mijn reisverhaal op te starten. De weg naar het vertrek toe is al een hele reis op zich, dus ook daarvan mogen de mijlpalen worden gevierd, want ik kan je zeggen dat ik nu al op avontuur ben!
Een aantal weken geleden heb ik de allerlaatste onderdelen aan mijn boekingspakket toegevoegd, wat betekende dat ik het op kon sturen. Ik was zo blij dat ik nu aan de volgende stap kon beginnen, dat ik bijna zou vergeten dat ik alleen nog wel eerst een interview zou krijgen. Gelukkig ging dat erg goed en was dat erg leuk om te doen, waardoor het wachten best snel ging. Nadat Travel Active al mijn referenten na heeft gebeld, ik mijn mail elk uur heb gerefreshed, mijn paklijst maar vast heb opgesteld en ik wat dagen in spanning heb zitten wachten, kreeg ik vanmorgen het verlossende bericht. Wat voelt dat heerlijk! Om te vieren dat ik nu zeker ben vanplaatsing inEngeland, heb ik een taart voor mijn familie gebakken. Natuurlijk met extra veel chocola, want het is tenslotte een feestje

Wink



Het idee dat er ergens in Engeland een familie woont waar ik van de zomer voor twee maanden bij in trek, vind ik heel bijzonder. Nu kennen we elkaar nog niet, maar als we elkaars profiel hebben geaccepteerd, begint de kennismaking echt! Tot die tijd zal ik nog even in spanning moeten wachten op een match, moet ik alle verzekeringen goed hebben geregeld en me nog 'even' inschrijven voor een nieuwe studie, maar één ding weet ik zeker: het komt allemaal goed!

Reacties

Reacties

annabel

Hallo , wat houdt dat intervieuw in in het engels?
Ik wil ook au pair worden in engeland.

Gr annabel

Judith

Leuk om je eerste reactie te lezen na je goedgekeurde aanmelding ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active